söndag, december 6

Lilla Julafton


Idag var nästan hela släkten samlad hemma hos mamma. Eftersom vi är några som åker till Thailand över jul och nyår så blev det lite julklappsöppning redan idag. Jag var på stan igår med E och valde ut mina julklappar från henne och M. En ny locktång då min förra bara ramlade isär helt plötsligt och en klänning. Hade varken tid eller ork att prova klänningen igår så gjorde det idag när jag kom hem. Den var inte så fin som jag trodde! Skitsynd, så ska byta till nån annan i veckan. Ville ha en ny till julafton! Det var en trevlig dag, god mat, god efterrätt och bra sällskap!

Nu är det inte alls långt kvar tills vi åker. Längtar! I ottan på onsdag morgon åker vi iväg till Arlanda. Planet går inte förräns 10.25 men vi ska lämna bilen först och man vet aldrig vad som händer, alltid bra att vara ute i god tid! Så måndag och tisdag kommer jag vara upptagen med packning, städning och fixa det som behövs.

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar