måndag, januari 4

Bilproblem och pengaspenderande!


Igår när vi skulle åka till Marieberg startade inte bilen! Något är fel men vet inte vad för batteriet är näst intill nytt. Satans kallt var det iaf tills min bror M kom till undsättning med hans bil. Ibland är det väldigt bra att vi bor i samma trapphus. Tack för hjälpen! Jag hoppas att den inte kommer krångla så där när jag ska till jobbet på torsdag. Hur ska jag göra då?=( Buss kanske?
Vi var på jakt efter lite olika grejjer, hittade inte allt men en del iaf.

Det här köpte vi:
Nikon 55-200mm VR, 2490:-
Garmin nüvi 1390T, 2345:-
Meindl kängor, 2700:-/st

Vi kollade efter objektiv i Thai, tänkte att det kanske skulle vara billigare där men det var faktiskt dyrare. Kors i taket! Kängorna är med nån slags gelé i fotsulan så att den formar sig efter foten, jättebra! Provade även ett par från Haglöfs, inte alls sköna! Så väl värt att lägga lite extra på ett par dyrare.


Kameran med ett 55-200mm VR objektiv.







Nu ska jag pälsa på mig massa kläder. Ska iväg till Friskis för ett spinningpass. Önska mig lycka till! Det var ett tag sen=P

Sandra

2 kommentarer:

  1. Visst är det bra att skriva matlista, man sparar massor med pengar och det är så himla lätt att ta till skräpmaten när man står där kvart i sju på kvällen och funderar på vad man ska äta! Nej, jag kör mitt race så får väl vissa [mer mat-osmarta] människor tycka det är töntigt, eller hur! =)

    SvaraRadera
  2. Ja det är guld ju! Av precis dom anledningarna du säger!=) Så skönt att ha allt hemma, slippa småhandla hela tiden också! Det är dom som är töntiga;)

    SvaraRadera