fredag, januari 1

Hemma...


Ja nu är man här hemma igen, det är ju helt fruktansvärt kallt här och vad mkt snö det är! Blir så konstigt när man i ena stund sitter och svettas i Bangkoks hetta och bara några timmar senare fryser man halvt ihjäl på väg till bilen på Arlanda! Blä, jag har inte längtat hem. Tur att man är där igen om ett halvår! Fast kul att komma hem till katterna, märks att man varit saknad.

Vaknade första gången redan kl 2 i natt och var pigg då hade jag bara sovit en timme. Sov som en stock på planet så har väl sin förklaring.
Idag ska vi packa upp alla fullsmockade väskor och åka till Frövi för att fira J's mormor som fyller år. Blir även en lite julfirande med svärföräldrarna.

Vi är så bruna förresten! Kändes inte som det när man var där borta men vi är riktigt bruna och fräscha måste jag säga;)

Sandra

1 kommentar:

  1. Åå välkomna hem i kylan! =P Vi fick också en chock men vi kom ju från 2 +-grader så jag kan tänka mig att er chock var en aning mer våldsam! =)

    SvaraRadera