onsdag, januari 13

Seg!


Ja, jag är seg och trött och orkar egentligen inte blogga. Kände att jag borde skriva något iaf, det var ju ett tag sen. Kan uppdatera er om det nya jobbet! Första dagen kändes ganska bra, andra dagen var riktigt hemsk och jag ville bara därifrån! Jag verkligen vantrivdes, hade ungefär samma känska som förr när jag jobbade på Annonstorget. Men nu börjar det kännas bättre faktiskt, trodde inte det! Så får hoppas att det går bättre och bättre. Behöver ju ha in massa pengar inför USA-resan! Fick massa bra feedback idag också, det kändes bra=) På måndag skulle det komma nya testare också (alla som börjar jobba har alltid en provvecka först).

Sen ska jag klaga lite på bussarna också! Bilen är ju som sagt helt död så är numera bussåkare till och från jobbet. Fy sjutton vad jag inte tycker om bussen. För det första är den ju alltid ca 10-15 min sen. Jaja det är kallt och halt ute men vad sjutton jag fryser ju ihjäl när jag får stå och vänta så länge! För det är ju inte så att man kan ta för givet att den är sen heller för då skulle man ju säkert missa den...såklart! Sen för det andra så är den alltid helt proppfull med folk, (en del ganska äckliga faktiskt) så ja...det är jobbigt med bussar. Saknar bilen!

Drömmer mig bort till USA, längtar så mkt. 95 dagar kvar, hoppas tiden går snabbt. För er som inte vet det så åker vi iväg ca 2,5 mån för en roadtrip genom hela det stora landet. Vi kommer börja i San Fransisco och avslutar i New York. På vägen blir det ju så klart en hel del stopp, bla Yellowstone, Las Vegas, Grand Canyon och Florida. Från Fort Lauderdale åker vi på en 7-nätters kryssning med Celebrity Cruises. Ja ni fattar att jag längtar...!

Här kan ni se hur vi kommer åka på ett ungefär.

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar