lördag, februari 6

Shopping!


Dagen har idag spenderats på Marieberg med Emelie. Skulle egentligen bara följa med och hjälpa henne hitta ett par nya byxor men hittade allt lite till mig själv också. Köpte 2 vanliga basiclinnen från Gina, så hittade jag 4 andra tröjor/tunikor där också. Vad kul det är att handla massa billigt! Köpte ett skärp från MQ för ynkliga 49 kr(!), en Fred Perry mössa till J, sen lite annat smått och gott också=)

Ikväll är det då melodifestivalen, tycker inte att det är speciellt roligt egentligen men eftersom man kollat på det varje år hittills så varför sluta nu?!=P Det är ju lite av ett måste. J jobbar natt den här helgen så det blir bara jag och katterna framför tvn. Tur att jag klarar mig själv=)

För er som inte håller räkningen lika noga som mig så är det nu 72 dagar kvar! Jag har nog aldrig längtat till något så mkt som jag längtar till den här resan. Det kommer bli helt underbart! Inte bara att få uppleva USA på det här sättet utan att vi ska vara i Thailand så pass länge sen också. Flera månader med garanterad värme, finns inget bättre!

Trevlig helg allihopa!

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar