söndag, mars 14

Söndag...


Jag tycker inte om söndagar längre, bara en påminnelse om att man ska jobba på måndagen. Blir skönt sen när alla dagar är lika, inga veckodagar lr helger, att bara få vara!=) Skulle ha träffat tjejerna idag egentligen för en lunch på stan men jag orkar verkligen inte. Har ingen energi att göra nånting idag tyvärr. Så får bli en annan gång!

I fredags var jag ju iväg till Synsam för den där undersökningen. Jag kunde ha Lasik! Mina ögon passade bra till båda metoderna men eftersom jag gärna vill ha det gjort innan vi åker så blev det Lasik. Den 22 mars fick jag tid, ska bli så otroligt skönt att kunna se ordentligt utan glasögon och linser! Spännande, hoppas att allt går bra. Det finns ju såklart risker, dom ska ju ändå skära i mina ögon! Usch! Men ska nog gå vägen!=)

Nu är det nästan bara en månad kvar tills vi åker, helt sjukt! Vet inte om jag sagt det tidigare men känns så konstigt att man inte ska bo här på flera år nu. Helt sjukt! Fast bra sjukt!=D
Måste verkligen ta tag i träningen och maten nu också. Vill gärna gå ner några kilon innan vi åker. Det har inte varit ok på senaste tiden, träningen har varit näst intill obefintlig sen jag blev sjuk för ett par veckor sen och maten...ja..inte bra det heller! Om ca 1,5 vecka får jag börja träna igen iaf, skönt det! Kroppen känns degig och musklerna tynar.

Det är sol idag.

Sandra

1 kommentar:

  1. Det kan vara den värsta känslan som finns; när man har ätit dåligt och inte tränat. Man känner sig plufsig och slapp, på något vis! Hualigen! Det syns ju liksom inte utanpå, oftast, men det känns verkligen! åå nu reser ni snart! Fy vad roligt =D!!

    SvaraRadera