onsdag, juli 21

Det var ju det där också ja...





Varje dag tänker jag att ikväll kanske jag borde sätta mig och ta den där sista veckan i NY också. Men, dagarna har bara flygit iväg sen vi kom hem! Det har varit, och är fortfarande, en hel del att fixa inför Thailandsresan bla. Så en hel del energi har gått till att lösa dom problemen och bloggen har kommit i skymundan, tyvärr.

Tänkte att jag slänger ut lite bilder nu, det är ju iaf något!


Idag fick vi även klart för oss hur studierna kommer se ut i Thai. Lyckades skrapa ihop några poäng till båda två så nu har vi vårat på det torra. Känns otroligt skönt! Imorgon bär det av till Sthlm för att fixa visum. Tack konsulatet i Gbg för att ni lyckas ha semesterstängt just nu. Men men, det måste ju fixas på ett lr annat sätt! Som det ser ut nu blir vi kvar en natt i storstaden, hoppas på att få hämta ut det dagen efter. Förresten...inte måste man väl bevisa att man ska lämna landet för att få nya dagar? För hur ska det gå till undrar jag då?

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar