måndag, augusti 30

USEL!



Jag har varit en usel bloggerska sista tiden. Så tyckte nog att det var dags för en liten uppdatering här. Vad har vi för oss här borta om dagarna egentligen? Inte så mycket alls måste jag säga. Vi har det riktigt bra. Klagar över värmen när vi ligger och pressar i solen. Håller oss inne ibland för att undvika den värsta hettan. Studierna har dragit igång så vissa dagar sitter vi med näsan i matteböckerna och svär över det. Vi åker och handlar på lite olika thaimarknader, imorgon tex är det tisdagsmarknaden. Ja...vi sitter vid våra kära datorer en hel del också! Ovanligt? Nej inte speciellt. Äter god, stark mat och bara njuter av "semestern".

Knappt 100kr för allt det där. Lägg märke till skivorna då också!=)


Idag blev det ett besök till sjukhuset här i Hua Hin också. Mannen i huset har lekt för mycket i poolen och därav dragit på sig en infektion i örat. Pencillin i en vecka så är det borta sen. Förhoppningsvis!

Annars snurrar tankarna väldigt mycket kring mat och träning. Äta var 3:e timme, små portioner...ja ni vet hur det funkar. Idag har jag dessutom gett mig fan på att lägga in allt jag äter i Matdagboken.se. Ett bra sätt att få lite koll på hur mycket lr lite man äter. Träning läggs också in för att få se sin kaloriförbrukning! Vi får se hur det går. En hel del kilon till som ska bort. Det är sak som är säker iaf!

Sandra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar