onsdag, september 1

Vi fyller 3 år idag!


Johan och Sandra...Sandra och Johan...idag fyller vi 3 år tillsammans! Tänk vad tiden går snabbt! Ändå känns det som 20 år! Konstigt det där. Grattis till oss! Tänk att vi stått ut så länge med varandra? =P Vi firar dagen med ett besök på en restaurang inne i stan, ska unna mig en efterätt också. Vet exakt vad jag vill ha! Får kompensera med lite extra träning under morgondagen.

Här har vi precis kommit upp till kanten efter 3 dagar nere i Grand Canyon. Glada, stolta och trötta!



En annan sak som är konstigt är att jag har tappat lite cm här och där på kroppen men ändå står jag still på vågen sen ca en vecka tillbaka. Saknar verkligen en digitalvåg, vill ju se det där enstaka hektot också!

Känner mig ganska begränsad med matlagning här också. Dels har vi ingen ugn i huset så det gör ju att en del maträtter får strykas från listan. Sen försökte vi hitta lite bär, linfrön osv igår på Tesco men det fanns inte. Eller jo...färska blåbär fanns i småsmåsmå burkar. Behöver jag säga att dom var dyra? Får klara oss utan sånt! Ingen bra yoghurt finns det heller och ingen filmjölk. Frukosten har bestått av havregrynsgröt sen vi kom hit och det är ju jättebra det! Men det skulle vara roligt med lite omväxling ibland. Smörgås funkar ju men...vill helst undvika sånt!

Sandra

2 kommentarer:

  1. Grattis till er! Det måste väl finnas en Villa Market någonstans i Hua Hin? Där finns både "frön" och bra youghurt.

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt Malee! Jo men det gör det ju faktiskt. Får kika in där och kolla deras utbud! =)

    SvaraRadera