tisdag, oktober 26

Akvarium


Jag vet att Johan alltid har haft ett gott öga till akvarium och gärna vill att vi ska skaffa ett någon gång i framtiden. Själv har jag alltid tyckt att dom bara är fruktansvärt tråkiga och inte uppfyller någon direkt funktion. Bror min skaffade sig ett ganska stort akvarium strax innan vi drog iväg i våras och måste nog säga att det kanske inte är så tokigt ändå! Rogivande att titta på och faktiskt ganska fint! OM man nu sköter det vill säga och det är ju där frågan kommer in hur stort man ska ha? Ju större desto bättre säger Johan för då behöver man inte rengöra det så ofta. Det sköter sig självt mer eller mindre har jag fattat det som. Så jaa...möjligtvis! Börjar såklart fundera på hur det ska se ut, var det ska stå osv så googlade lite för att få lite inspiration. Det gav mig NOLL, hittar bara massa fula och tråkiga bilder. Om man nu inte vill ha ett akvarium i toaletten? Eller i en sko kanske??

taolett-fiskar_27327143.jpg



imgres.jpg




Ja vi får nog suga lite på det här!


Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar