fredag, oktober 22

Maria Montazami


Har myst ner mig i sängen med datorn i knät och kollar på klipp med Maria Montazami. Känner mig lite halvseg så här på fredagseftermiddan så då är det väl helt ok att få ligga i sängen en stund kände jag! Så regnar det nu också! Även fast vi vaknade och gick upp ganska sent idag så har jag ändå hunnit steka kroppen i solen en stund och simma mina 1000 meter för dagen. Det blir 50 längder i poolen, dvs ganska så tråkigt! Men jag tycker man kan offra ca 30-35 min om dagen på det så kan man ju få unna sig något litet gott sen också. Vad är en fredag utan fredagsmys?? =P

För 80 baht köpte jag mig ett par nya flip-flop igår och det var verkligen på tiden kan jag säga. Hade ett par från HM som jag köpte förra året, ganska så trasiga! Men då har dom varit med om en hel del också så får lägga dom i kategorin "bra köp"! Får se hur länge dom nya vill vara med mig.

Bild från Liberty Island i somras

Ha en trevlig helg!

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar