torsdag, oktober 21

Skönhetssömn


Har sovit otroligt dåligt i natt, vaknat sisådär 100 gånger känns det som! Till på köpet så vaknade jag även nu med nackont. Så i natt har verkligen inte varit någon skönhetssömn, snarare tvärtom skulle jag vilja säga. Blä!

Lite konstigt kanske men jag längtar hem! Fast samtidigt vill jag vara kvar här också, speciellt nu när mormor kommer snart och sen är det inte lång tid kvar tills resten av folket börjar dyka upp också. Vädret börjar bli bättre och ja...det är ju Thailand...behöver nog inte säga mer än så. Men det jag längtar hem till är såklart mina vänner men även vår nya lägenhet!

Vi sviker alltså vår söta lilla 1:a till en lite större lägenhet på 3 rum och kök. Även den på norr! Kan inte bli bättre! =) Smider planer i huvudet hur det ska se ut, ska bli så kul att få göra fint! OCH...inte att förglömma! Vi kommer ha diskmaskin! Äntligen!

Mmm..det här kommer bli bra! =D

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar