måndag, oktober 18

Solen lyser inte längre


Vaknade för en liten stund. Återigen av städtanternas tjatter, gap och skrik(!) helt oförstådda med att det faktiskt finns andra människor än dom här på området som...tro det lr ej...SOVER på morgonen! Men men...Ser ut genom fönstret och får lite förhoppningar om att kanske få sola lite idag. Det var väl en sisådär 2 veckor sen kanske om inte mer? Men njae...molnen har krupit sig på och solen lyser tyvärr med sin frånvaro istället för att göra mig brun och fin. Imorgon kanske?

Idag ska vi iaf dra iväg och fixa regskylten på moppen. Vår egna skylt ska antagligen vara klar nu så då ska vi byta mot den låneskylten som sitter på nu.

Blev så glad också förresten när jag fick veta att mormor kommer hit till Hua Hin om några veckor! Har inte träffat henne sen innan vi åkte till USA och det var i april! Kul också att hon kommer vara här när jag fyller år. Får iaf ha lite släkt i närheten på 25-årsdagen. Inte illa! =)

Sen ska jag spy galla över alla dessa män (njae, inte riktigt kanske???) hemma i Örebro som tar sig friheten att våldta kvinnor till höger och vänster. Vad är det för sjuka människor som rör sig på gatorna nu för tiden? Idioter! Dom verkar ju bli triggade av varandra och allt skrivande också. Sjuka människor! Jag har aldrig känt mig direkt otrygg eller rädd när jag gått ute om kvällarna innan men ska det fortsätta såhär kan man ju inte gå någonstans ensam snart! Det blir pepparspray och överfallslarmet i högsta hugg hädanefter. Man kan inte vara nog försiktig. Är rädd om mina nära och kära där hemma. Hoppas det slutar snart så man slipper läsa om nya överfall vecka efter vecka. Usch stackars tjejer!

Nehe...dags för lite frukost snart då kanske?

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar