fredag, december 24

MERRY CHRISTMAS!!

Julafton?
Myspys?
Paket under granen?

Inte så mkt här faktiskt. Men vi kanske lägger några paket under en av palmerna här ute? Man tager vad man haver!

Ligger i sängen med kurrande mage och väntar på att klockan ska bli frukost. Julaftonsmorgon till ära tänkte vi äta på Hyatt. Det kan ju bara inte gå fel. Frukostbuffé måste vara bland det bästa som finns...mums! =D Jag tror jag kommer bli satans mätt...vilken svulldag det blir idag.

Senare ikväll, efter pepparkaksätandet och julklappsöppningen, är det ordnat med julbord här på området för alla som känner för det, så det blir väl dom flesta kan jag tänka mig. Vi andra, dvs jag själv, Johan , Emma och Simon som inte alls gillar julbord går emot strömmen och har bokat bord på ett ställe inne i stan. Där blir det 3-rätters och jag hoppas att det kommer smaka riktigt gott.

Ett riktigt matinlägg blev det!

GOD JUL önskar vi er. Hoppas ni får en riktigt bra dag allihopa och att den blir precis som ni vill ha den! Vi saknar er alla där hemma!


Sandra


1 kommentar:

  1. God fortsättning till er! Hoppas ni hade en bra nyårsafton också! Vad fina ni är tillsammans, Sandra! Kramar Åsa

    SvaraRadera