tisdag, februari 15

Jobb på G!

Jo, i måndags efter att jag fått intervjun i Karlskoga inbokad ringde dom från ett företag härifrån som säljer fonder till privatpersoner här i Örebro. Så nu var jag där på intervju i förmiddags och ja...vad ska jag säga. Jobba heltid för en medellön på ca 12.000:- före skatt? Njae...skulle inte tro det! Gör någon vuxen människa det? Så måste man tydligen ringa upp själv för att få veta om man fick jobbet eller inte. Fick jag ett visitkort med namn och telefonnr? NOPP! En liten avriven pappersbit fick jag det nerkluddat på. Seriöst? Jag skrattade när jag gick därifrån. Så...tror inte jag kommer ringa tillbaka!
Då gick det bättre i Karlskoga! Ska tillbaka imorgon för ytterligare intervju + mer information om själva företaget och arbetet. Blev så glad! Igen....wish me good luck!

Ikväll har vi varit på Kinamuren och ätit god mat med mamma, mormor, Marcus + Emelie och Emma + Simon. Alltid lika trevligt att träffa alla sådär, synd att det inte blir oftare tycker jag. Man är alltid så himla dålig på att ta tag i att ses. Väldigt tråkigt.

Nehe...dags att sova snart då. Upp tidigt imorgon!

Sleep tight!

Sandra

1 kommentar:

  1. HAHAHA! Skulle DU ringa upp för att fråga om du fick jobbet? Och 12.000?? Var det ett riktigt företag? =D Stort grattis till Karlskogajobbet! Det gick ju dösnabbt för dig! Du måste vara en pärla! =)

    SvaraRadera