torsdag, februari 17

Sista dagarna som arbetslös!

Ska njuta riktigt ordentligt av min ledighet nu innan jag börjar jobba på måndag. Ska visserligen jobba imorgon men i helgen sen så! =) Det konstiga är att jag inte har känt mig arbetslös den här tiden. Det har varit så mkt annat att göra hela tiden ändå så jag har inte haft tid att känna efter känns det som. Lite smånervös inför veckan som kommer men tror att det kommer gå riktigt bra ändå. Det är utbildning som gäller nu i två veckor framöver, mycket att ta in och lära. Sen var det visst lite test på det innan man får ge sig in i leken.

Fick ett trevligt samtal från kusinerna i Stockholm för en liten stund sen. Lilltjejen Alexandra har namnsdag idag och ville ringa och gratta mig som såklart också har det då! Grattis till mig! Fick faktiskt ett gulligt sms av Gabriella i morse som också ville gratta. Själv hade jag noll koll som vanligt!

Nu ska jag gå och titta till köttgrytan som står och puttrar i köket.

Trevlig kväll!

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar