torsdag, februari 3

Torsdag

Och nu säger jag godmorgon! Tyvärr till ett regnigt och blåsigt Örebro, tråkväder! Vaknade tidigare i morse av att markiserna utanför slår hela tiden, låter precis som att någon knackar på. Riktigt störande är det.

Just nu: FRUKOST! Naturell lättyoghurt med min egna jordgubbssylt + müsli (innehåller såklart dom livsviktiga? gojibären) och en kopp te.


Sen blir det till att ta tag i klädproblemet igen. Jag står helt still när det gäller att försöka få till det bra med kläderna i garderoberna. Vet inte hur jag vill att det ska vara?! Igår fixade jag iaf stora garderoben i hallen, nu kommer man in där! =)

Sandra


"Gojibäret är extremt rikt på antioxidanter som skyddar kroppen från fria radikaler. En av antioxidanterna är Vitamin C. Gojibäret innehåller mer Vitamin C än apelsiner per viktenhet och det innehåller även mer Betakaroten än morötter....Därför har man sedan urminnes tider konsumerat Goji för en god hälsa, välmående och livskraft. I Kina har man även utvecklat en stor användning av Goji i traditionell kinesisk folkmedicin."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar