söndag, februari 13

Trötta söndag

Vaknade vid 11:10 idag, vilket betyder att jag sovit lite drygt 10 h. Det är ju inte klokt! Ändå är jag fruktansvärt trött...man säger ju att man blir trött av att sova för mkt men hur går det till egentligen?


Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för idag, kanske ingenting mer än att plocka ur diskmaskinen och vänta på att Johan ska vakna? Runt ca -14 ute, så inte så trevligt gå-ut-och-gå-väder heller. SYND! Äsch, vem försöker jag lura? Hade nog inte gjort det även om vädret var underbart! Trötta, sköna söndag!

Som ni kanske vet är jag ute efter ett jobb, gärna ganska fort! Har skickat iväg fleeera ansökningar men inte hört något än. Taskigt! Fick tips om ett jobb som ligger en bra bit utanför Örebro, nämligen Karlskoga. Vilket betyder pendling med antingen bil eller buss...inte så kul. Men jag ska söka ändå! Vad jag har hört så verkar det vara en bra arbetsplats och jag tror att det kommer passa mig bra. Ska ringa imorgon och höra vad som sägs....hoppas hoppas!

Håll tummarna för mig!

Sandra


1 kommentar: