måndag, februari 7

Värdelöst

Kände att det var dags att ta tag i allt det här med jobb osv. Arbetsförmedlingen fick sig därför ett besök av mig idag! Tog inte alls så lång tid som jag hade föreställt mig att det skulle göra. Man hör ju om dessa köer...."Var där tills det öppnar annars får du vänta hela dagen....!!!" Jag satt kanske och väntade ca 10 min sen var det min tur.
Fick en tid nästa vecka igen för att göra en handlingsplan. Ifrågasatte varför vi inte kunde göra den på en gång istället (gjorde det sist) så man slapp trassla tillbaka dit igen?? Men joo..det är ju tänkt så att jag ska läsa igenom alla papper jag fick med mig hem, kolla på en film på deras hemsida och sen ska vi sitta i lugn och ro för att skriva den här planen. WTF?! Orka! Bara hoppas att jag har fått ett jobb innan dess. Har suttit och skickat iväg hur många ansökningar som helst nu, något napp borde man ju få. *hoppas* För sen är det väl så att jag inte får någon ersättning heller bara för att jag inte jobbat så pass mkt som man ska göra under förra året. Resa? Nej det får man inte göra...Jag har ju ändå betalat in medlemsavgiften hela tiden...! BAJS!

Känns så himla tråkigt att behöva söka dom här pissiga telefonförsäljarjobben igen nu...vill verkligen inte jobba med det igen. Men! Behöver ett jobb snabbt och då får det bli så...Tråk.

Nu ska jag göra något annat, något som är roligare än att söka jobb!

Sandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar