söndag, mars 20

Måleri

Ja vi kör väl ett söndagsinlägg idag också då eftersom inlägg i veckan har varit = noll!

Veckan som gått då....måndagen kunde inte ha börjat värre. Humöret tryter när jag får stå ute och vänta ca 30 min i kylan 07:00 en måndagsmorgon. Eftersom det inte var första gången bestämde jag mig därför för att åka själv till jobbet numera, min andre samåkare hakade på. Är en ursäkt så svårt att få fram?

Resten av veckan har flytit på precis som vanligt, det har gått skitbra på jobbet och jag hoppas det håller i sig nu! I tisdags var vi barnvakt åt lilltjejen, alltid lika roligt. Men fredag då...vilken katastrof, vilket skämt! Snöoväder när vi börjar närma oss april?? Det var min absolut värsta körning till jobbet ever, usch vad jag tycker det är obehagligt att köra i sånt oväder. Men vem gör inte det? Fram kom vi iaf!

Idag vaknade jag när Johan kom hem från jobbet vid 6-tiden, tyckte det kändes lite onödigt att somna om när jag ändå var vaken så började måla lite i hallen istället! Så här blev det! Vad tycks??

Före (inte helt före men ändå):


Efter:


Nu ska jag förbereda maten, in med kyckling i ugnen! Det serveras Flygande Jakob här idag. Helstekt kyckling är det godaste, köper aldrig filéer längre.

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar