tisdag, maj 3

Knäpp?

Jag är lite dum i huvet just nu...! Trots att jag vet att största delen av viktnedgången kommer vara vätska så har jag ändå börjat med Nutrilett. Big no no...! Lchf gick bra fram tills i helgen, valborg firades på lördagen, kalas på söndagen. Bästa receptet för FAIL! Känner att jag behöver en kickstart. Så skitsamma om jag går ner 4 kg men upp 2 igen, då är det iaf -2.

För att stilla er nyfikenhet...Det roliga som hänt var att jag fått jobb på kära gamla bagarn i sommar, 2 månader tom! Lite dilemma då jag redan har ett jobb men det blir nog bra till slut får vi hoppas.


Första dagen idag och jag är hungrig.
Dag 1: ca 65kg


Sandra


3 kommentarer:

  1. Om du ändå går på pulverdiet så vill jag verkligen rekomendera NOKA.. jag har sofar hittat det på CURA-apoteken i anslutning till Ica.

    Eftersom man blandar den med mjölk så blir innehållet på 200kcal men gosh vad det mättar och det är så freaking gott! Smakar verkligen som milkshake + att det finns 2 varma soppor att välja på också.

    (: Skulle kunna dricka dem 4 ever.. just a tip

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. ...angående Noka't så är det dyrare (249;-) men eftersom det mättar och är godare så är det helt klart värt det.. Är liksom lättare att lyckas :)

    Nu hade dem en drive på Cura med 30% så köpte för 179 =) Alternativt kan man kombinera med vanlig måltidsersättning och ta Cura som exempelvis frukost & middag.. eller dem målen då man känner sig lite extra hungrig.

    Lycka till

    SvaraRadera
  3. Grattis till jobbet, vad kul! Och skippa dieterna...det tror jag du mår bättre av! Kram tjock-moster

    SvaraRadera