onsdag, juni 29

Thailand i höst

Sitter och försöker hitta billigare biljetter till Bangkok i höst. Alla bra man hittar är ju såklar slut när man väl kommer fram till bokningsbekräftelsen. Har ett förslag från en resebyrå, Turkish för ca 6200:- pp. Jag vet att det är ett helt ok pris men jag blir allt lite snål när jag vet att det går att få billigare! Nästan alla flyg är med så jäkla långa mellanlandningar också, det känner jag inte riktigt för. Men sen blir det ju dyrare och dyrare desto närmre avresa vi kommer...Nja...får prata med Johan sen och fundera över dagen så får vi se.

Fick just mail från Resia också. "Vänligen gör inga fler försök då vi redan ser att du har en bekräftad bokning" Den har jag då redan avbokat eftersom det ändrades till en skitlång mellanlandning helt automatiskt bara sådär! Hur sjutton ska jag kunna kolla om det finns lediga platser om jag inte får boka? Idiot! Där bojkottade man de också...

Nä nu åker jag till jobbet snart.

Sandra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar