fredag, augusti 26

Beslutsångest deluxe

Det har varit en tuff vecka men nu tror jag att jag har bestämt mig för hur jag ska göra. Går tillbaka till den ursprungliga planen!

För er som inte vet hittade jag en utbildning jag ville gå. Dock kostar den lite pengar så hade tänkt starta vårterminen 2012. Fick sen reda på att det fanns platser kvar nu till hösten. Åhh...visst inte hur jag ville göra. Skulle ju vara perfekt att bli klar ett halvår innan. Utbildningen sträcker sig över ett år på halvfart, passar perfekt så jag kan jobba samtidigt. MEN! Nu har jag iaf bestämt mig för att starta i maj iaf. Det känns bättre att spara ihop till pengarna istället för att låna.

Idag är även sista dagen på jobbet. På måndag blir jag arbetslös. Nu gäller det att öka farten på arbetssökandet...suck! Stress, stress, STRESS!

Sandra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar