måndag, augusti 8

Dagen

Träning: 45 min snabb gång på bandet
Axlar, mage och ben.
14480 steg

Mat:
Frukost: Naturdiet
Mellanmål: Naturdiet
Lunch: Liten, liten portion blomkålsgratäng med kyckling
Middag: Samma som lunch + sallad
Mellanmål: Naturdiet
Efter jobbet: 2 ägg

Blev lite tokigt idag eftersom jag gick upp för sent och inte hann äta ordentlig lunch innan jobbet. Så tog jag två ägg nu när jag kom hem, var lite småsugen på något. Men egentligen blev det nog bara ett! De blev så löskokta så hälften rann ut typ. Jag ska inte räkna kalorier men jag skulle ändå vilja veta lite på ett ungefär vad man ligger på under dagen. Naturdieten 300 kcal, äggen ca 150 kcal...maten har jag faktiskt ingen aning om. Det är både grädde och fet ost i så kan nog bli en del ändå. LCHF!

Sandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar