söndag, augusti 7

Läskiga människor!

Funderar på att gå och lägga mig redan nu. Knäppt va? Imorgon får jag sova hur länge jag vill ändå går jag och lägger mig tidigare än när jag ska upp kl 05.

Spinningen gick helt ok. Ledaren sa att hans pass näääästan var som ett intensivpass..."så nu klarar ni det också" Ehmm...I don´t think so! Jag längtade efter ett STARTPASS!....Nästan! Tog en promenad hem, 30 minuters extra kondition. Skippade dock gymmet, glömde ta med hänglås till skåpet. Kanske pallar mig dit imorgon.

Iaf...på vägen hem så kände jag mig rädd för att gå ensam! I stort sett helt öde väg, mötte bara en människa på hela den långa vägen. Förutom bilar då. Man ska inte behöva vara rädd men man vet ju vilka idioter det finns där ute. Nästa gång jag går själv väljer jag en annan väg, sjukhusrakan.

Tänkte leta reda på lite bilder som inte visats än men orkar inte det. En annan gång!

Godnatt!

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar