fredag, oktober 28

Byte i Amsterdam


Jag älskar flygplatser med gratis internet, bästa tidsfördrivet. Inte alls som snåla och tråkiga Arlanda där det kostar dyrt!

Första flygningen i en liten airbus, 1h 50 min...helt ok. Dock blev jag lite förvånad över snålheten även hos SAS. Är van vid att det alltid är gratis dricka, mat osv på alla reguljära flygningar. Inte på den här! Nu fick bara business och ekonomi extra frukost, annars kostade det. Är det bara för att det var så kort flygning lr vad? Hade jag råkat boka charter lr?;) Såg förresten ingen skillnad på stolarna i business heller....bara att det var en rad längst fram. B!

Har nyss käkat lite Burger King och vi ska väl snart bege oss till gaten antar jag. Nu blir det China Airlines som tar oss till Bangkok i en Boeing nånting.....ska bli kul att se hur deras bolag är!

Ses i Thailand!

Sandra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar