söndag, januari 1

2011 becomes 2012!

- Nej men dra åt helvete det snöar! Min reaktion för 1 min sen...


2011 kommer aldrig mer! Undra var 2012 kommer ha att bjuda på? För mig själv tror jag att det kommer bli ganska kämpigt ett tag med pluggandet. Men såklart väldigt roligt också! Skickar en önskan om att jag ska få ett fast jobb också...ett längre vikariat skulle sitta fint det också.

Mitt nyårslöfte (som så många andras): Jag kör på den vanliga biten...gå ner i vikt ca 8-10kg. Bli vältränad! Hmm hur lång tid ska jag ge mig? 6-7 månader? Fram till i sommar....beach 2012!

Nä fy fan vad det snöar!

Grattis till min bror som förlovade sig med sin tjej igår!


1 kommentar:

  1. Skönt när flytten inte är allt för lång :) Det är ju bra dags för mig o komma o hälsa på snart. :)

    SvaraRadera