söndag, maj 13

Det gör inget..!

Hej mina vänner!

Nu är veckan snart slut! Det har varit en låååång vecka med lååååånga dagar. En bra vecka men jag är ändå lite glad att den snart är slut och ser fram emot måndag. Sol? Yes please!

So...i fredags morse packade jag, mamma och lillasyster in oss i bilen för en trip ner till Ge-Kås, Ullared. Alltid lika roligt och ångestfyllt när man handlat klart. Det finns för mkt fint! Vi åkte inte hem direkt utan tog en sväng förbi Lysekil för att fixa lite inför säsongen. Skulle egentligen ha åkt hem idag men det blev ändrade planer så vi drog hem igår kväll istället. Ganska skönt kan jag känna idag, har fått många sidor lästa och fler kapitel i Amadeus gjorda. Passade på att plugga i solen på balkongen. PERFECT!


 Vädret var inte det bästa.
 Några soltimmar på lördagen iaf. 
 Fastnade i bilkö utanför Hallsberg.



Nu är det bara ett kalas ikväll för lillasyster som står på schemat. Känner lite såhär att jag skiter i att jag inte hunnit dammsuga den här veckan. Jag är glad ändå!

Trevlig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar