fredag, juni 8

Avreagerar mig!

Är det något jag blir fullkomligt crazy av så är det när alla jobbiga grannar stör mig. Det vardagliga irritationsmomentet brukar bara whitetrashfamiljen i lägenheten bredvid som har världens jobbigaste ungar. Gapa och skrik gärna rakt ut tidigt morgonen. Gör det! Uppfostran? Never heard of I guess! Att spela musik högt som fan så det överröstar ljudet på min tv verkar inte heller vara något som är konstigt. Idioter!

Men nu...sätter mig och försöker koncentrera mig till 100% på Amadeus. Kan inte tänka pga jordens bas från någonstans i närheten. WT-grannarna igen? Näää, faktiskt inte! En idiot på gården mitt emot som backat upp sin fula gamla rostiga Audi och dunkar plåt.
På RIKTIGT!  KOM IGEN!?

Jag tycker inte om andra människor.

Gnällkärringen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar