onsdag, juli 24

Mjölk, mjölk, mjölk...

Eftersom bebis kom två veckor för tidigt så vägde han ju inte så mkt. När jag sen fick mjölkstockning i båda tuttarna så fick han inte i sig så mkt han behövde. Vilket såklart resulterar i att han inte går upp så mkt han behöver heller. Det känns som ett misslyckande för mig som mamma att inte kunna ge allt till min älskade lilla bebis. Men vad ska man göra...vi kämpar vidare med amning, pumpning och ersättning, så hoppas vi att produktionen kommer igång till nivån jag hade i början. 

Imorgon åker vi till Malmön i ett par dagar och efter det åker vi över till Lysekil. Kommer hem nästa helg igen. 

Hoppas på fint väder, att jag kan slappna av lite och att vi får en mysig första semester tillsammans som en familj. 
Mitt allt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar