måndag, december 7

Ny besöksräknare

Nu har jag suttit och fixat med en ny besöksräknare. Bättre än den förra tycker jag själv. Lite dumt att dagens och månadens besökare inte stämmer överens med det totala bara. Men det får väl vara så=)

Vi var iväg till Frövi ikväll för att byta bil till en lite bättre. Våran lilla bil är inte speciellt säker att åka i och kan inte lova till 100% att den startar efter att ha stått ute i kylan i 3 veckor.
Så har vi städat idag också men inte orkar packat, kom hem så sent så gör det imorgon istället! Har lite att göra imorgon, har möte med min coach, ska hitta en klänning på stan, handla lite och sen packa allting. Men det ska nog inte ta så lång tid att packa, inte direkt mkt man behöver ha med sig! Inte glömma kameran bara!

Måste säga att jag är fruktansvärt nöjd med min nya Mbp, jag lär mig mer och mer. Men jag har inte hittat några snabbkommandon för kopiera osv. Kanske får googla lite på det sen.

Natti

Sandra

2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har zaija, värsta jobbet med en sådan här sida lr

    SvaraRadera
  2. Lite jobbigt att komma igång men nu rullar det på=) Vem frågar??=)

    SvaraRadera