torsdag, mars 4

För en gångs skull...


Har varit väldigt oaktiv här på sistonde som ni kanske märkt men så idag hade jag verkligen någonting att skriva om tyckte jag! När jag kom hem från jobbet idag funkade inte internet...suck! Blir så störd av sånt här. Imorse var det mobilen som var helt död...endast nödsamtal hela morgonen. Nu är jag trött så orkar inte berätta. Det handlar iaf om att jag ska göra en sak som kommer förändra mkt! Skriver kanske om det imorgon om jag kommer ihåg. Vilken cliffhanger... =P

Måste bara säga en sak som gjorde mig glad. Min kära mormor berätta att hon går in här på min blogg varje morgon. Det tycker jag var roligt!=)

Gonatt och sov så gott!

Sandra

1 kommentar:

  1. Åå vad gulligt av din mormor =). Min mormor har ingen dator och hon vet nog inte ens vad blogga är =D. Hon tycker det är fantastiskt att man kan se min kusins bebis i MIN telefon! hon är rolig =). Jag väntar med spänning på ett inlägg imorgon =D. Kram kram

    SvaraRadera