fredag, maj 7

Dag ?: Tillbaka!

Nu är vi tillbaka efter 3 dagar nere i Canyon! Det absolut coolaste, bästa och jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv! Lite besvikna över att vi inte ens har varit i närheten av att få använda vårat fina snake-bite-kit. Men kanske lika bra det! Ville iaf bara berätta för alla att vi är tillbaka och allt har gått jättebra. Nu har vi ett par dagar kvar tills vi ska vara i Las Vegas så tar en tur till Zion och Bryce Nationalpark så länge. Vet inte hur internet kommer att vara men en bättre saga + bilderbok om vårat äventyr kommer så snart som möjligt. Hög tid för oss att leta reda på en dusch sen rullar husbilen på vägarna igen.

Ha det så bra!

Sandra

4 kommentarer:

  1. Yay! Fick ni tillstånd för två övernattningar? Tre dagar i Grand Canyon. Vad rätt egentligen! Det här måste jag tänka igenom, borde nog själv ta mer en än övernattning. Ser fram emot en massa härliga bilder.

    Take care,
    Andreas

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni är tillbaka! Trodde ni fått en hjärtattack på grillen... ;) Jag väntar med spänning på bilderna! Kramar Åsa

    SvaraRadera
  3. Snake-bite-kit? Det låter inte som nåt man vill använda...?!

    SvaraRadera
  4. Andreas: Ja vi hade sån tur! Trodde lätt att vi skulle få vänta ett par dagar men icke!=) Bilder kommer förhoppningsvis om en stund!

    Åsa: Hehe nej då, fy fan...det äckligaste jag varit med om tror jag!

    Freedom: Hehe nej absolut inte. Hade varit kul att få se nån orm bara när det ska finnas så många=)

    SvaraRadera