lördag, juli 31

Var har internet tagit vägen?



Helt plötsligt igår så la det bara av och jag verkar inte kunna få igång det heller. Snikar åt mig några minuter av någon granne just nu. Tur att inte alla sätter lösen! Tack!

För första gången sen vi kom hem så har jag faktiskt ingenting att göra just nu. Lite konstigt och ensamt när Johan jobbar men skönt ändå att bara vara. Inte många dagar kvar nu. Imorgon är det söndag vilket betyder att jag ska träffa några vänner en sista gång innan vi åker. På måndag ska jag först iväg på återkontroll för ögonen (Jag ser fortfarande hur bra som helst, yeah!) sen ska vi försöka få tag på alla dessa böcker man behöver. Sent ute, jag vet. Men hoppas att det löser sig till det bästa. Under kvällen får vi besök. Sen är det ju faktiskt tisdag och då är det väl god tid att packa ner det nödvändigaste antar jag. Onsdag = Thailand resten av året! Ja...så var det med det. Nu ska jag återgå till att bara vara.


Frukost i solen

Pappa


Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar