måndag, november 8

25 år idag!


Så var ännu en födelsedag slut. Idag var det min tur att firas, 25 år. Herregud, halvvägs till 50! Ingen åldersnoja så, jag har bara inte hunnit med! Har haft en riktigt bra dag. Även fast vi är långt borta från alla hemma i Sverige så var ju min mormor här idag! Vi fick några timmar att umgås och prata lite och det var riktigt uppskattat. Har saknat min mormor!

Jag och mormor

Hon hade med sig så fina orkidéer!



Nu har vi precis tittat klart på sista filmen från Twilight-filmerna. Dom var bra tyckte jag, bättre än vad jag hade trott! En riktig kärlekshistoria! =) Med 5 minuter kvar av MIN dag så säger jag nu gonatt! Tack för idag!

Sandra

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt med mormor där! Och vilka fina blommor! Grattis på din dag! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tack! =) Ja det var väldigt kul. Johan hälsar så mkt han också! =) Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen =)

    Kram

    SvaraRadera