måndag, november 15

Träning


Nu ska jag ta me tusan ta tag i träningen igen. Har varit otroligt seg senaste månaden (!!!!) Inte ok! Fruktansvärt dålig självdisciplin ibland. Nu är det slut med godis och annat gott. Det får sparas till fredagsmyset och lördagsgodiset. Det ska väl inte vara så svårt? Igår var första riktiga, ordentliga träningen. Det var jobbigt, segt och kändes inte ens speciellt bra när jag väl var där snopet nog. MEN idag känns det bättre! Träningsvärken i benen peppar mig till att fortsätta. Mindre portioner, mindre kolhydrater, mer grönt och mkt vatten är det som gäller nu.

Så har jag köpt ett te också som ska vara bra, rensa tarmana på massa slaggprodukter är aldrig fel. Jag vet att det kanske inte är sådär jättebra men just det här är iaf bara naturliga produkter och ibland behöver man en liten spark i rumpan för att komma igång! Det finns att köpa hemma också vet jag för den som är intresserad.

Ha en bra dag allihopa!

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar