onsdag, februari 23

Effektivitet!

Eftersom jag är så otroligt trött på morgonen så vill jag självklart sova så länge som möjligt. Vem vill inte det? Men då måste man ju försöka förbereda så mkt som möjligt och vara effektiv! Duktig som jag är har jag faktiskt funderat ut vilka kläder jag ska ha och lagt fram! En simpel sak men visst kan det ändå ta fruktansvärt lång tid på morgonen. Speciellt när det man tänkt ha inte finns i garderoben...det passar inte och...ja...hej och hå vilka problem man kan ha! Så blir det ju inte bättre av att det fortfarande är svinkallt på jobbet så kläderna måste även uppfylla funktionen värme.

Kalasdags var det idag. Kusin Jesper som fyller 15. GRATTIS! Det bjöds på god smörgåstårta och annat gott. Väldigt uppskattat efter en lång arbetsdag, tack tack!

På tal om arbete som känns det mkt bättre idag, saker och ting börjar falla på plats. Ser inte fram emot provet på fredag men ser fram emot att få börja ringa. Skulle vilja samlyssna lite mer också, tycker inte att endast 1h räcker.

Har/ska Christer Pettersson frikännas? Efterlyst på TV.

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar