tisdag, februari 22

Sliten

Vad skönt det är att gå och lägga sig tidigt, ligger redan i sängen med min kära dator och kollar på tv. Johan jobbar natt så finns ingen större anledning till att sitta själv i soffan tyckte jag. Väntar på att BB ska börja och passar på att blogga lite så länge...

Andra dagen på jobbet...fattar jag mer? Njae...lite grann kanske men det är ju så mkt hela tiden! Jag tror det blir lättare när man själv får sätta sig att ringa sen, det ska nog inte vara så svårt hoppas jag. Återstår att se!

Jag längtar tills det blir +°c så snön smälter undan, vägarna blir halkfria och man kan åka bil utan att vara rädd för att köra av vägen i varje liten kurva. Usch, tycker inte om halka! Speciellt inte med min lilla pluttbil som dessutom saknar vettiga vinterdäck. Vill ha vår nu!


Trött, trött, trött...Natti!

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar