måndag, februari 21

Första dagen på nya jobbet

Eller den första dagen på fortsättningen i mitt nya liv?? Lite grann kan man väl kanske säga så...har ju inte jobbat på ca ett år så det blir lite omställning för både kropp och själ. Imorgon blir det till att sätta två larm på mobilen. När jag vaknade i morse hade jag redan tryckt av larmet en gång. Inget minne alls? Tuuuur att jag inte försov mig! Inte helt lyckat att komma försent första dagen till jobbet.

Annars har dagen bestått av information, information och lite till information. Massa papper att läsa, sida upp och sida ner, brandutbildning och till sist genomgång av det program på datorn man använder sig av. Trött efter första dagen men ser fram emot resten av veckan. Vill lära mig allt nu på en gång!

Negativt: Satans kallt hela dagen i det rummet vi satt. Not ok! Mössa och vantar imorgon?

Så Big Brother har börjat nu igen...Man har ju sett några säsonger innan så blir ju kul att se vad det är för folk nu egentligen. En Örebroare! Heja! Men är resten av folket bara skåningar lr???? Hör ju inte vad dom säger!

Nu ska jag hoppa in i duschen och värma mig!

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar