söndag, februari 27

Söndagsfix

Sitter och tittar på reprisen av gårdagens Melodifestival, nu är det han Nicke Borg. Den gillar jag starkt! Han kommer vinna hela skiten...kan vi ju hoppas!
Ska följa med Emelie ut till Marieberg idag för att köpa lite saker inför dopet nästa helg. Lite smått och gott. Ska se om jag hittar några korgar till badrummet också.
Jag fixade förresten provet i fredags galant! Hade bara 2,5 poäng från full pott, så det blev jag nöjd med. Lite läskigt nu inför veckan som kommer när vi ska få ge oss in i jobbet på riktigt.

Annars har helgen gått alldeles för fort precis som vanligt. Enda skillnaden nu egentligen var väl att jag faktiskt kände att det var HELG för första gången på över ett år. Lättnaden på fredag när man får åka hem från jobbet, lugnet på lördagen när man har heeela helgen på sig och sen nu idag. Söndagsångest när helgen bara sprungit iväg.

Det går inte en dag utan att jag längtar tillbaka till resandet! Någon gång ska jag upp på Kilimanjaros topp!


Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar