tisdag, mars 1

Ny vecka, nya tag...

Om vi går tillbaka till det här med effektivitet...jag bara tar för givet att det är någonting som alla människor ser som något positivt. Att planera och organisera upp i ett virrvarr av information och program är ingenting som sätts i första hand här iaf. Varför ska man krångla till saker och ting när det inte behövs? Göra att det tar längre tid och kostar både pengar och folks nerver? Väldigt dumt när det går att vara...vad var det nu igen? Jo, just det...effektiv!! Har fått sätta mitt tålamod på prov under dessa två dagar som gått av veckan. Så mkt kan jag säga! Förra veckan också iofs...Vad jag har förstått är det inte bara jag som känner på det här viset. Skönt att det iaf är över nu...imorgon börjar allvaret! Då ska vi få sätta oss på riktigt och jobba. Skickar en önskan om att imorgon blir en bra dag för alla som tänkt ringa till mig....be nice! Vill inte ha några otrevliga människor!

Tjatar lite till om att jag är trött på snön! Vem är inte det vid det här laget? Kom igen, ge oss vår! Sol och värme! NU!

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar