lördag, mars 26

Glöm inte klockan!

I natt är det dags att ställa fram klockan 1 timme. Så glöm inte det innan ni går och lägger er ikväll! Jag hade faktiskt inte haft en tanke på det innan jag läste det i tidningen nyss. Ska nog ringa och säga det till Johan som precis åkt till jobbet. Han får ju åka hem en hel timme tidigare imorgon bitti, inte fy skam kan jag tänka mig.

Även fast det har varit så fint väder idag har vi suttit i soffan och kolla på Prison Break. Lagade tacos till lunch och mumsade på det framför tvn, fint!

En liten tanke om Linda fd Rosing Thelenius. Läser hennes blogg lite då och då, alltid skriverier om att hon tränar så mkt på sitt löpband. 1 timme på dagen och 1 timme på kvällen, varje dag! Så jätteduktigt verkligen. Men så härom dagen skrev hon att hon tvättade håret ca 2 ggr i veckan...Lite udda kanske då iaf jag blir svettig och äcklig även om huvudet när jag tränar!

Hoppas ni har en trevlig helg allihopa!

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar