fredag, mars 11

Ingen lust

Jag är inne på bloggen varje dag, tänker att jag ska skriva om något. Men om vad? Tror bestämt att jag har tappat lusten lite på senaste tiden. Jobbar ju bara och gör andra måsten om dagarna. Kul för er att veta det? Skittråkigt är det! Jäkla ekorrhjul. Idag är det iaf fredag, äntligen helg igen. Den har varit efterlängtad! Även om veckorna går fort så är jag dödstrött!

Ikväll ska jag träffa tjejerna efter jobbet. Lite jobbigt när det är eftermiddagsvecka, jag är inte hemma förräns vid 21! Men ska knata iväg efter det, skönt att Gabriella bor så pass nära mig!

Lite träning skulle ju inte sitta fel heller...kroppen känns slappare och slappare! Blä! Längesen jag svettades så här! Ska verkligen köpa gymkort snart!!

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar