tisdag, mars 8

Tisdag

Dopet i lördags gick galant! Det var trevligt, lilltjejen var hur snäll som helst och alla verkade nöjda och glada.

Nu hamnade bilderna i fel ordning, orkar inte ordna till det så det får gå ändå. Så här såg dagen ut!







Eftermiddagsvecka den här veckan...vilket betyder att jag jobbar 13:45 - 20:15. Ganska segt igår, det var inte många som ringde in så vi fick sätta oss och lyssna på eliten. Tanken är väl att vi ska lära oss lite mer men tycker faktiskt att det mest är långtråkigt. Jag lär mig av att praktisera själv inte titta på.

Fick en överraskning igår kväll när jag kom hem. Johan och Marcus, min bror, hade bytt blandaren i duschen så den är ny och fin! Så hade dom börjat lägga lister också, snart är allt komplett här!

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar