tisdag, mars 29

Jag får ingen hjälp!

Ligger i sängen och har nyss kollat på Big Brother, roastning imorgon. Usch vad elaka dom kommer vara, skulle bli skitledsen om någon sa massa sånt om mig! Taskigt!

Tänkte förut att vad skönt det ska bli att inte jobba förmiddag imorgon, få sova lite längre på morgonen och sådär. Alltså behöver jag inte känna någon stress över att somna ikväll som innan! Tror ni inte jag är jättetrött nu och nästan somnar redan! Ska bli skönt att få krypa ner på riktigt snart.

Imorgon är det första dagen i drift, vet inte riktigt hur jag känner inför det. Hoppas och tror egentligen att det kommer gå hyfsat bra men är ändå lite orolig för att göra fel. Det vill man ju såklart inte! Under dessa veckor jag jobbat hittills har det alltid (nästan) funnits någon att fråga. Inte lika självklart eller uppskattat hädanefter. Nu ska vi klara oss själva! Buhu! Min samåkare har sagt upp sig också så den här veckan blir antagligen sista veckan med samåkning. Tråkigt för mig när det blir dyrare men inte hela världen. På några veckor blev 3 till 1. Snopet!

Mysigt med öppet hus imorgon!

Sandra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar