måndag, april 4

Nu räcker det!

Nu är jag trött på hålla på som jag gör! Det är dags för en förändring, var så jäkla duktig i slutet förra året och sen nu har det bara total havererat! KAOS! Vad pratar jag om?? Jo, degmagen! Den har börjat komma tillbaka och det tycker vi inte om!

Trött på vanorna man har att "jag ska börja äta nyttigare, inget onyttigt!...blabla" och så går man och tar sig en (gärna flera) kakor på det...Är det bara jag som är sån? =) Tror faktiskt inte det! Jag har inte ens vägt mig på säkert 2 mån, batterierna i vågen är slut och tur är väl det. Får bli mätning istället tills jag kommer ihåg att köpa batterier.

Träningskortet inhandlades i torsdags och jag var iväg på årets första träningspass samma dag. Idag blir det nr.2! Så nu jäklar! Mindre portioner, mindre kolhydrater, inget onyttigt i veckorna och så det där med att äta regelbundet också.

NU KÖR VI!


Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar