fredag, januari 10

Nyttigt ätautetips

Har för första gången, tror jag, ätit ett någorlunda nyttigt mål på MAX. Istället för tex ett Friscomål med sina duktiga 1400kcal + dip(!) så tog jag en Delifresh kycklingburgare med minimorötter och Loka. En bra summa på 432kcal! Kan rekommenderas för den var faktiskt god, tar den gärna igen. 

Glömde bort att jag inte ska lägga under jag rör på mig i appen. Den vill ju gärna att man äter upp dom kalorierna också. Vad är det för mening med det då? Men så då får jag aldrig grönt. Saknas 719 kcal på mig just nu, som att jag bara skulle ha ätit hälften...

Kalorier, kalorier...fredag morgon, vågen visade 64,8kg...-1,7. Känner på mig att det inte blir så bra imorgon. 

Unnade mig en cola light och två småkakor idag.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar