lördag, mars 8

Peppar peppar..

Jag tror det hjälpte lite att beklaga sig på sömnen i förra inlägget. Helst plötsligt så sover han bättre! Från klockan 19 igår till 06:30 idag så vaknade han bara två gånger! Det kan jag absolut leva med, haha! Speciellt när den ena av de gångerna fortfarande var innan vi hade lagt oss. 

Vi bor hos mamma i helgen då hon och hennes Johan åkt upp till Sälen. Jag tar varje chans jag får att bo i hus:P Det är så skönt! Det ser ut att bli riktigt fint och soligt väder idag också. Skulle ju var jätteskönt att gå ut och sätta oss i hörnet här ute och få lite sol. Man är ju fruktansvärt blek och tråkig såhär års. Speciellt eftersom vi var hemma i Sverige över jul! Ge mig sol och D-vitamin!

Ha en bra dag! Nu ska vi njuta av att vara lediga tillsammans, jag och min fina familj. <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar