tisdag, mars 4

Sömnlös



Näst intill. Jag vet inte varför han vaknar så ofta om nätterna nu, väcker både mig och Johan. Johan som inte alls brukar vakna. Kanske är för att jag inte vaknar direkt som förut så bebis hinner gnälla upp sig lite mer? Jag har nog varit lite extra trött på sistonde.

Jag tror inte att han vaknar för att han är hungrig egentligen, även om han gärna tuttar på en stund. Vid den här åldern ska det ju inte behövas äta på natten, egentligen. Kanske sover han bättre i egen säng? Men då blir att jag får sitta där på sängkanten och amma, han vaknar till mer för att jag lyfter upp honom. Jag vaknar verkligen till mer som måste sitta upp. Vilket dilemma. Så även om han vaknar ofta nu är det ju inga längre stunder iaf. Tur det!

Läser Hanna Graafs blogg, hur bra har dom det inte i Thailand. Längtar tills vi själva åker iväg. Williams första utlandssemester, underbart! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar