lördag, maj 29

Mot Florida!


Nu är vi äntligen på väg mot The Sunshine state, Florida! Har hittills kommit så långt som till Gulf Shore så det är en bit kvar. Igår var vi i New Orleans och innan dess San Antonio.
Det är helt sjukt varmt, 32 grader just nu! Men ska inte klaga, det är så här det ska vara=)

Under vår resa här så har vi gång på gång stött på dessa stora bokstäver skrivna i bergen lite överallt. Har inte kommit på vad dom ska stå för så undrar om det är någon annan som vet?

Det är Memorial Weekend här nu i USA också, det pratas mkt om det överallt här och butiker kör med stora reor lite här och var. Kanske ska man fynda något?

Nu är det lunchtime här för oss så avslutar detta och lovar att återkomma snart!

Ha det så bra alla!=)

Sandra

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Kollade med kompisen som bor där borta;

    "det kan vara universitet, lokala contyn eller städer"
    /Andreas

    SvaraRadera
  2. Blevc nyfiken och hittade den här informationen om bokstäverna: http://en.wikipedia.org/wiki/Hillside_letters

    SvaraRadera
  3. Jag skrev precis ett inlägg om eran blogg och länkade hit. Jag lånade några av era bilder också.

    Jag såg att ni skrev att ni gärna ville ha fler läsare och kommentarer så jag hoppas att några av mina läsare tittar in här nu...

    Här är inlägget jag skrev om er:
    http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2010/05/roadtrip-genom-usa.html

    Kram

    SvaraRadera